top of page

Oundle School 2018

Srdečně Vás všechny vítáme na našem blogu, kde se budeme snažit pravidelně přidávat naše zážitky z našeho téměř 2 měsíčního pobytu na britské Oundle School ležící v Northamtonshire. Můžete se těšit i na fotodokumentaci našeho pobytu. Doufáme, že Vás náš blog bude bavit a bude se Vám líbit!

great-hall-oundle-school.jpg
Vyhledat
  • xbaran01

Běžný den a Happy Halloween!

Aktualizováno: 6. 11. 2018

Zdravíme všechny do Čech!

Dnes tu mám pro vás článek, který mě napadlo napsat proto, že mi přijde fajn, když budete opravdu vědět, jak tady probíhá každodenní den oundlovského studenta/ky. Také by se vám to mohlo hodit, pokud byste se někdo chtěli hlásit na stipendium na této škole příští rok, tak ať víte, do čeho jdete! :-)

Každý den mi začíná budíčkem ve 7:25 (když mám první volnou hodinu free period, tak klidně budíček až v 7.40). Poté se jdu provést ranní hygienu a někdy se i rovnou převleču do uniformy (většinou všichni chodíme na snídaně v pyžamech). Poté vzhůru na snídani, kde všechny po ránu vypadáme jako mrtvolky. Ale snídaně u nás v housu máme nejlepší na světě! Moje obvyklá volba jsou vajíčka na jakýkoliv způsob nebo müsli s mlékem a ovoce. Pak už si jen rychle vyčistím zuby, vezmu předměty na daný den (učení nosíme všechno v ruce v deskách a sice se to nezdá, ale je to šíleně těžký!! Ještě to musím vychytat, aby mi nepodalo).

Co se týče učeben, tak já mám štěstí a mám každý předmět úplně jinde, takže lítám po celém městě. Ale nevadí mi to, protože Oundle je tak kouzelné městečko, že nadevše miluji se v něm procházet a nasávat zdejší atmosféru. Ztratit se mi podařilo zatím jen jednou (hahah). Nejnáročnější předměty, které zde studuji, jsou asi History a Government and Politics (o tom ale více v jiném článku!). Po 10:40 máme tzv. Break. Co mě překvapilo, je to, že během této přestávky zde všichni svačí různé candies, čokoládu, chipsy a koblihy. Takže úplně jiná svačina, než dostáváme do školy my od maminek. Když pak společně sedíme na náměstí (tzv. Cloistures), tak je docela vtipné, když jako jediný tam chroustáte jablíčko nebo mrkvičku s humusem.

Před obědem ještě ve čtvrtek a pátek chodíme do Chapel, v pátek na nácvik zpívání. Těším se, až budeme zpívat vánoční koledy!

Oběd je v housu vždy od 13h.

Salátový bar, ovoce, maso, příloha - každý se tu nají a opravdu si místní kuchyni nemohu vynachválit!

Po obědě máme chvíli volno, které obvykle s holkami prokecáme. Poté odpoledne máme buď další výuku/sport (v mém případě plavání či fitness)/CA (=community action=dobrovolničení), já pomáhám v divadle.

Večer následuje večeře (nadšení z našeho jídla výjimečně vynechám:DD). Dneska, jelikož jsme slavili Halloween, tak byla speciální! Prsty, mozečky, krvavá lázeň a trolí muffiny - to chcete! :D.

To mi připomíná i dlabání dýní, které jsme dělaly u nás na housu včera s naší matron, a bylo to super!

Po večeři následuje vždy prep time, takže domácí úkoly a učení se. Pak hezky večerní hygiena a spinkat do pelíšku. (večerka ve 22h, takže lepší než doma!)


Mějte se všichni krásně a budu se na vás těšit u dalšího článku!

A.

54 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše
Vintage Knihkupectví

Napište nám! :-)

Vaše údaje byly v pořádku odeslány!

bottom of page