top of page

Oundle School 2018

Srdečně Vás všechny vítáme na našem blogu, kde se budeme snažit pravidelně přidávat naše zážitky z našeho téměř 2 měsíčního pobytu na britské Oundle School ležící v Northamtonshire. Můžete se těšit i na fotodokumentaci našeho pobytu. Doufáme, že Vás náš blog bude bavit a bude se Vám líbit!

great-hall-oundle-school.jpg
Vyhledat
  • xbaran01

Vánoce a loučení

Tak a je to tady. Konec našeho pobytu nastal. Ach, ach.... (:-()


Musím tedy za nás oba říct, že bychom tu nejradši ještě zůstali. Množství zážitků a zkušeností, které se nám tady podařilo za těch pár týdnů nasbírat, se opravdu nedá ani spočítat. Poznali jsme obrovské množství úžasných a milých lidí, po kterých se nám bude strašně moc stýskat.


Co se tyče posledních dvou týdnů, tak bylo porad hodně práce ve škole. Já jsem v poslední týden psala ještě 3 eseje :-D. Ale tím, že se pomalu ale jistě blíží Vánoce, jsme zažili i velké množství vánočních akci. V neděli jsme se s celým naším housem vydali na nákupy do Cambridge, která byla naprosto kouzelná. A musím dodat, že nákupy byly rovněž úspěšné! U nás v housu jsme ještě měli vánoční koncert, další večer vánoční kvíz a třetí večer Secret Santu, kdy jsme si s holkama navzájem daly dárečky <3 Ještě den před odjezdem jsem se účastinla tzv. Lomax Cupu, což je soutěž v plavání mezi housy. My jsme s holkama obsadily úspěšně poslední místo, ale vůbec nám to nevadilo, daly jsme do toho vše!


To mi připomíná, místo poslední hodiny Drama, nás (mě a Martina) celá naše drama group pozvala místo poslední hodiny na čaj, dali nám dárečky na rozloučenou a bylo to prostě strašně moc krásný <3


Poslední večer před odjezdem nás čekala vánoční večeře, z níž jsem byla naprosto ohromena. Čekalo nás tříchodové menu, předkrm, hlavní chod a dezert (ehm někteří, jako třeba já, už bohužel třetí chod nezvládli :-D), svíčky a mimořádně příjemná společnost. Po večeři se předávaly různá ocenění dívkám v housu za třeba nejuklizenější pokoj nebo nějaké mimoškolní aktivity a tak. Nejvíc mě dojalo, když mi celý house předával dárek na rozloučenou s tím, že jim budu moc chybět... popravdě, padlo i nemálo slz. Poté byla na programu naše divadelní představení, které si připravil každý ročník v housu. Všechny jsme pojaly naše divadelní představení vesměs jako komedie, takže o zábavu bylo postaráno! No a co by to bylo za večírek bez tancování! Takže v neposlední radě nás čekala i pořádná párty se vším všudy! :-) Všichni jsme si večer moc užili.


Ale abych to tak nějak shrnula. Chtěli bychom s Martinem oba dva hrozně moc poděkovat všem, díky nímž jsme dostali tuto neuvěřitelnou příležitost studovat 7 týdnů tady v Oundlu. Odnášíme si toho opravdu hodně, bude se nám neuvěřitelně stýskat, ale už jsme domluveni, že příští rok zavítáme (nejen) za našimi kamarády do Oundlu na návštěvu!



Mějte se moc krásně, mě za chvíli odlétá letadlo, tak ahoj v Praze!





A.

37 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše
Vintage Knihkupectví

Napište nám! :-)

Vaše údaje byly v pořádku odeslány!

bottom of page