top of page

Oundle School 2018

Srdečně Vás všechny vítáme na našem blogu, kde se budeme snažit pravidelně přidávat naše zážitky z našeho téměř 2 měsíčního pobytu na britské Oundle School ležící v Northamtonshire. Můžete se těšit i na fotodokumentaci našeho pobytu. Doufáme, že Vás náš blog bude bavit a bude se Vám líbit!

great-hall-oundle-school.jpg
Vyhledat
  • xbaran01

Nabitý týden

Zdravím všechny! Chtěla jsem napsat článek, než ještě odložím všechny školní povinnosti a odjedu v pátek na víkend pryč z Oundlu.

Kam pojedu? Tak pokračujte dál ve čtení a dozvíte se to :-)


Teď k věci. Tento týden máme opravdu nabitý. V úterý jsme po dlouhé škole a plavání ještě večer s naší Drama třídou vyrazili na výlet do Peterborough, kde jsme měli údajně zhlédnout divadelní hru. Byli jsme překvapeni, divadlo to úplně nebylo. Jednalo se o promítání divadelního představení na plátno. Promítali nám hru jménem ,,The Madness of George III.’’ a musím říct, že to byla perfektně vymyšlená i zahraná hra. Hlavní postavy byl anglický král a královna. Král však začal mít psychické problémy a jediný doktor Willson mu byl schopen pomoci a podpořit ho, aby bojoval se svými démony v hlavě a boj vyhrál. Bylo zvláštní, když uprostřed představení jste mohli spatřit člověka, který na tom byl opravdu psychicky špatně, vypadal špatně a že se do chvíle zblázní. Narozdíl od konce, kdy nastal Happy End a král byl opět jako dřív. Za ten Happy End jsem moc ráda, jinak bych včera večer potom neusla :-D. Pak nás opět naložil minibus a jeli jsme až do Oundlu. Cestou v Peterborough jsme viděli už vánoční výzdobu (všichni tu už slaví Vánoce <3). Do Oundlu jsme dorazili asi ve 22:15, takže akorát abychom se stihli krásně vyspat na další den :-).


Ve středu jsem dostala opravenou svoji esej z dějepisu a zlepšila jsem se, jsem o level lepší než minule (levelů=brandů celkem pět). No, to byl ale tak jediný úspěch dne. Dále jsem úspěšně ztratila svůj úkolníček, takže jsem velmi zvědavá, jak si teď budu pamatovat domácí úkoly! Ale jelikož mám cvik z Prahy, tak to snad nebude takový problém :-Đ. Odpoledne na Community Action jsme už po třetí barvili rekvizity v divadle. Opět to odnesly mé boty (ani nevíte, jak rychle se černé boty mohou přeměnit na barevné!).





Zítra nás čeká škola, Health&Fitness a odpoledne už budu balit, protože v pátek máme zkrácenou výuku a po polední nám začíná tzv. Exeat Weekend, což pro nás znamená 3,5 denní volno (jupí jej!). Většina mých kamarádů jede domů za rodinou. My s Martinem máme rodiny daleko, a tak se náš program liší. Martin zůstane u jedné milé paní, která se o nej bude celé 3 dny starat, a během toho se i vydá na pár výletů. Já mám program jiný. Pojedu do Londýna, kde za mnou přiletí moji nejdražší (třeba brácha <3) a strávíme společně víkend v Londýně. Už se nemůžu dočkat! A wish me a luck prosím, abych se při cestování do Londýna někde neztratila :-D.



To je pro dnešek vše. Musím ještě jít dopsat pár domácích úkolů a pak půjdu do hajan. Mějte krásný večer!




A.

47 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše
Vintage Knihkupectví

Napište nám! :-)

Vaše údaje byly v pořádku odeslány!

bottom of page